AvignonGarpu gunting platform angkat bimbitnilai tinggi

masa pelepasan:2024-06-19 12:51:59 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:535

Petua teras:Avignon,Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindah

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

AvignonPlatform penangkapan jenis garpu gunting adalah sesuai untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi di terminal lapangan terbang, perbaikan pesawat, stesen, dermaga, pusat belanja, tempat sukan, ciri-ciri kediaman, kilang dan workshop tambang, dan kawasan besar lain.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

FrutillarUntuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik


AvignonGarpu gunting platform angkat bimbitnilai tinggi



Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Antara pins dan bearings platform, ia dijamin untuk menghindari pakaian dan air mata, dan minyak atau lemak yang sesuai boleh ditambah untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Sahkan beberapa kali sama ada terdapat suara semasa proses operasi. Sebagaimana ia semasa masa berjalan-in, perlu diawasi dengan hati-hati semasa penggunaan. Jika suara apapun ditemui semasa operasi platform angkat hidraulik, tidak perlu bimbang mengenainya dalam tahap penggunaan sebelumnya. Dalam keadaan biasa, berjalan berbilang kali, dan selepas berjalan-in, suara secara alami hilang. Namun, jika ada suara untuk masa yang panjang, ia tidak hilang atau lemah. Pada masa ini, pembuat patut segera selesaikan masalah; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found,AvignonMesin pembukaan hidraulik, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents. Sekarang, jenis peralatan ini mempunyai biaya sebenar relatif rendah bila digunakan, dan dengan peralatan keselamatan sendiri, ia boleh dilaksanakan di banyak tempat dan telah menerima perhatian dari kebanyakan pembangunan syarikat.

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.

sasaranGanti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat,AvignonHarga Platform Penangkapan Fork Gunting Mudah, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, minyak hidraulik rendah digunakan

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel


AvignonGarpu gunting platform angkat bimbitnilai tinggi



Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Harga yang adil[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Hanya apabila platform angkat hidraulik tidak boleh bermula dengan muatan, tetapan valv relief boleh disesuaikan. Dalam proses operasi biasa, terdapat banyak kaedah operasi yang salah yang sering meningkatkan beban pada valv overflow penghasil platform angkat tetap. Contohnya, apabila beberapa platform angkat tetap memperlambat, diperlukan untuk mendapatkan dari pembuat platform angkat tetap. Pembuat platform angkat tetap akan menghantar seseorang yang ditugaskan untuk nyahpepijat atau memberikan petunjuk telefon.

Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

AvignonGanti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya,AvignonPembuat jambatan naik bimbit, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem dan jaminan keselamatan tindakan.


Hak cipta dan notis:
1. AvignonGarpu gunting platform angkat bimbitnilai tinggi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AvignonGarpu gunting platform angkat bimbitnilai tinggi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AvignonGarpu gunting platform angkat bimbitnilai tinggi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AvignonGarpu gunting platform angkat bimbitnilai tinggi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Utrechtmengesyorkanberita
UtrechtBerita terkini