HalamanPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikJualan Panas Nasional Berpatutan

  • masa pelepasan:2024-06-22 17:48:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:146
  • Penerangan pantas:

    Halaman,Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB

Kandungan artikel

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

HalamanUntuk memahami penyesuaian turun kecemasan dari platform angkat, anda perlu pertama-tama memahami unit kuasa kombinasi platform angkat hidraulik, yang adalah stesen hidraulik mikro terintegrasi. Keutamanya digunakan sebagai unit kuasa untuk lif hidraulik dan platform mengangkat, ia terdiri dari motor, pompa minyak, blok valv terintegrasi, blok valv, blok valv hidraulik, dan pelbagai aksesori hidraulik seperti akumulator. Berbanding dengan stesen hidraulik konvensional yang memenuhi keperluan prinsip yang sama, ia mempunyai keuntungan seperti struktur kompat, volum kecil, berat ringan, efisiensi tinggi, prestasi yang boleh dipercayai, penampilan cantik, tiada bocor, dan harga rendah.

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

CabimasRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel,HalamanJambatan naik bimbit 8 ton, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Fixed hydraulic lifting platform power-saving tips&flash& mdash; Lif tetap yang berfungsi dalam muatan nominal boleh memastikan operasi normal peralatan. Walaupun dalam proses berat dan berlebihan, ia hanya akan membuang tenaga, api belakang, dan memegang aplikasi mentega biasa. Ini adalah perincian yang banyak pelanggan akan mudah memperhatikan apabila mereka dalam penggunaan sehari- hari. Sebagaimana masa penggunaan meningkat, pecahan antara pin juga meningkat, biasanya disertai oleh bunyi keras. Butter boleh mengurangi pecahan, Untuk mengurangi generasi tenaga tak berguna dan mengendalikan tenaga elektrik, ia cukup. Ini adalah keterampilan kerja. Orang yang mengalami pengalaman dalam lif hidraulik dan lif kargo akan tahu kapan untuk mencapai tinggi sasaran sebelum melepaskan butang. Sebab inersi, lif elektrik akan naik untuk jarak tertentu. Selepas masa yang panjang berkumpul, pengendalian yang betul akan mempunyai kesan penyelamatan tenaga yang signifikan.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Rekomendasi kata mulutBesi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


HalamanPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikJualan Panas Nasional Berpatutan



Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged,HalamanPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Kost penghasilanPenjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Platform penangkapan hidraulik patut menghindari menghadapi situasi istimewa pemadaman kuasa semasa penggunaan. Jika anda menghadapi situasi tiba- tiba semasa pembinaan, jangan bimbang. Jabatan teknologi mekanik akan memberitahu anda solusi: ada dua kacang spiral pada sambungan antara motor dan kotak mel (seperti yang dipaparkan di bawah)

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

HalamanBengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


UtrechtMaklumat produk lain
  • AntwerpPenangkatan hidraulik platformApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kurangnya

    AntwerpPenangkatan hidraulik platformApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kurangnya

  • AntwerpTrain boarding bridgeIndeks Kualiti

    AntwerpTrain boarding bridgeIndeks Kualiti

  • HanshanJembatan boarding mudahBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat

    HanshanJembatan boarding mudahBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat

  • HanshanJenis garpu gunting platform angkat bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

    HanshanJenis garpu gunting platform angkat bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • HanshanPlatform penangkapan hidraulik tahapLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan j

    HanshanPlatform penangkapan hidraulik tahapLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan j

  • NnewiPengubah ujian jenis kering 10kVKesan perlindungan prestasi unggul

    NnewiPengubah ujian jenis kering 10kVKesan perlindungan prestasi unggul

  • Bandar PalermoPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikPrinsip apa yang harus diberi pe

    Bandar PalermoPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikPrinsip apa yang harus diberi pe

  • Bandar PalermoVehicle boarding bridgeCara mengatasi kelainan

    Bandar PalermoVehicle boarding bridgeCara mengatasi kelainan

  • segera:Peringatan: Maklumat HalamanPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikJualan Panas Nasional Berpatutan memberi anda HalamanPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikJualan Panas Nasional Berpatutan oleh syarikat kami, perkhidmatan HalamanPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikJualan Panas Nasional Berpatutan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HalamanPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikJualan Panas Nasional Berpatutan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HalamanPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikJualan Panas Nasional Berpatutan. HalamanPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikJualan Panas Nasional Berpatutan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HalamanPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikJualan Panas Nasional Berpatutan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!