BrunswickJembatan boarding tetapPengetahuan asas mengenai operasi

  • masa pelepasan:2024-06-20 14:41:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:577
  • Penerangan pantas:

    Brunswick,Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan

Kandungan artikel

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

BrunswickLatihan dalam tindakan pencegahan keselamatan, serta menjelaskan beberapa perkara penyelamatan masa depan; Selama masa berjalan-in platform angkat hidraulik,BrunswickJenis garpu gunting platform angkat bimbit, penting untuk memeriksa dengan hati-hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen baru diproses dan terkumpul platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal selama beberapa masa. Oleh itu,BrunswickJembatan naik bimbit, dalam masa berjalan-in, diperlukan untuk memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada ada pakaian dan air mata berlebihan. Jika ada, diperlukan untuk dilakukan secara segera rawatan profesional, mencegah dari awal, dan mengelakkan kegagalan peralatan; Selepas menggunakan untuk jangka masa, kerja yang diperlukan perlu dilakukan. Selepas menggunakan untuk jangka masa, pins dan bearings platform angkat hidraulik patut dijamin untuk mengelakkan pakaian dan air mata, dan beberapa minyak atau lemak boleh ditambah dengan sesuai untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Ia penting untuk memahami berapa kali platform penangkapan hidraulik berjalan masuk untuk mengesahkan jika terdapat suara semasa berjalan dalam masa. Oleh itu, semasa penggunaan, perlu diperhatikan dengan hati- hati jika suara ditemui semasa operasi platform penangkapan hidraulik. Tidak perlu bimbang tentang tahap sebelumnya sebelum penggunaan. Biasanya, berjalan lebih kali. Selepas berjalan masuk, suara secara alami hilang. Namun jika terdapat suara untuk masa yang lama, ia tidak hilang atau lemah, it is necessary to promptly produce the manufacturer and solve the problem; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring, oil pipe joint, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents.

Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

SebesUntuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung


BrunswickJembatan boarding tetapPengetahuan asas mengenai operasi



Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Apabila bekerja pada platform, perkara pertama yang perlu dilakukan adalah menggunakan kaki spiral, bukan pada tingkat tanah, dan tidak pada cerun yang tegak.

Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

Sangat disarankanGanti minyak hidraulik sekali setahun,BrunswickPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat roda, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.


BrunswickJembatan boarding tetapPengetahuan asas mengenai operasi



Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Sangat disarankanApabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Sekarang dengan tiba musim panas, platform mengangkat alium aluminum pasti akan menderita suhu tinggi dan hujan ribut pada musim panas. ia mudah untuk berkarat selepas masa yang lama di bawah keadaan ini, yang akan memperpendek hidup perkhidmatan peralatan dan menyebabkan masalah keselamatan. Jadi bagaimana kita harus mencegah peralatan rust?

When installing the fence cage, it is necessary to install buffer springs as buffering can ensure safety.

BrunswickKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Menyesuaikan silinder minyak.


UtrechtMaklumat produk lain
  • AntwerpPenangkatan hidraulik platformApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kurangnya

    AntwerpPenangkatan hidraulik platformApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kurangnya

  • AntwerpTrain boarding bridgeIndeks Kualiti

    AntwerpTrain boarding bridgeIndeks Kualiti

  • HanshanJembatan boarding mudahBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat

    HanshanJembatan boarding mudahBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat

  • HanshanJenis garpu gunting platform angkat bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

    HanshanJenis garpu gunting platform angkat bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • HanshanPlatform penangkapan hidraulik tahapLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan j

    HanshanPlatform penangkapan hidraulik tahapLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan j

  • NnewiPengubah ujian jenis kering 10kVKesan perlindungan prestasi unggul

    NnewiPengubah ujian jenis kering 10kVKesan perlindungan prestasi unggul

  • Bandar PalermoPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikPrinsip apa yang harus diberi pe

    Bandar PalermoPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikPrinsip apa yang harus diberi pe

  • Bandar PalermoVehicle boarding bridgeCara mengatasi kelainan

    Bandar PalermoVehicle boarding bridgeCara mengatasi kelainan

  • segera:Peringatan: Maklumat BrunswickJembatan boarding tetapPengetahuan asas mengenai operasi memberi anda BrunswickJembatan boarding tetapPengetahuan asas mengenai operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan BrunswickJembatan boarding tetapPengetahuan asas mengenai operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BrunswickJembatan boarding tetapPengetahuan asas mengenai operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BrunswickJembatan boarding tetapPengetahuan asas mengenai operasi. BrunswickJembatan boarding tetapPengetahuan asas mengenai operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BrunswickJembatan boarding tetapPengetahuan asas mengenai operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!