MocimboaPengubah jenis kotakdi sini mempunyai

  • masa pelepasan:2024-06-24 10:11:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:522
  • Penerangan pantas:

    Mocimboa,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, da

Kandungan artikel

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

MocimboaUntuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa,MocimboaApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

NalvikMod wayar pengubah jenis kering:

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


MocimboaPengubah jenis kotakdi sini mempunyai



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Selamat datang panggilanGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang) dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Berapa banyak pengubah kuasa

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;


MocimboaPengubah jenis kotakdi sini mempunyai



oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Kesimpulan ujianDalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama),MocimboaPengubah peralatan elektrik, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang,MocimboaPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

MocimboaBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Dry type transformer factory

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

UtrechtMaklumat produk lain
  • AntwerpPenangkatan hidraulik platformApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kurangnya

    AntwerpPenangkatan hidraulik platformApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kurangnya

  • AntwerpTrain boarding bridgeIndeks Kualiti

    AntwerpTrain boarding bridgeIndeks Kualiti

  • HanshanJembatan boarding mudahBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat

    HanshanJembatan boarding mudahBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangkat

  • HanshanJenis garpu gunting platform angkat bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

    HanshanJenis garpu gunting platform angkat bimbitIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • HanshanPlatform penangkapan hidraulik tahapLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan j

    HanshanPlatform penangkapan hidraulik tahapLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan j

  • NnewiPengubah ujian jenis kering 10kVKesan perlindungan prestasi unggul

    NnewiPengubah ujian jenis kering 10kVKesan perlindungan prestasi unggul

  • Bandar PalermoPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikPrinsip apa yang harus diberi pe

    Bandar PalermoPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikPrinsip apa yang harus diberi pe

  • Bandar PalermoVehicle boarding bridgeCara mengatasi kelainan

    Bandar PalermoVehicle boarding bridgeCara mengatasi kelainan

  • segera:Peringatan: Maklumat MocimboaPengubah jenis kotakdi sini mempunyai memberi anda MocimboaPengubah jenis kotakdi sini mempunyai oleh syarikat kami, perkhidmatan MocimboaPengubah jenis kotakdi sini mempunyai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MocimboaPengubah jenis kotakdi sini mempunyai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MocimboaPengubah jenis kotakdi sini mempunyai. MocimboaPengubah jenis kotakdi sini mempunyai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MocimboaPengubah jenis kotakdi sini mempunyai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!